Animáció-nagyobbítás változás egérérintésnél.

~ Összes útmutatás ~

                         Töltse be a kész projektfájlt: t1020.zip (1 KB)

 

 



Ez az útmutató végigvezeti Önt, hogy egy animációt hogyan lehet előállítani, a nagysága egérérintéskor változik és érintés után visszamegy eredeti nagyságra.

  1. Indítson egy új projektet a Flash Designerben. Állítsa a képkockanagyságot 300x300 képpontra, mialatt "Képkocka" > "Képkockaméretet" választ.
  2. "Képkockák" palettába a képkockának másik időtartam az "Állj"-ra, hogy az animáció ennél a képkockánál fog megállni.
  3. Válassza a "Négyszög eszközt" és rajzoljon egy négyszöget valahol a munkafelületen. Azután másik nagyságnak négyszöget 80x80 képpontra, mialatt Ön a jobb egérgombbal kattint rá és "Nagyságot" választ a menüben.
  4. Válassza a "Szerkesztés" > "Teljesít" > "Felül" és akkor "Balra", mialatt a négyzet bal felső része a képkockának kiigazított lesz.
  5. Ha Ön a négyzetnek más kitöltő szín óhajt, kattintson Ctrl+F és válasszon ki egy megfelelőbb színt.
  6. Megkettőzi az első képkockát, mialatt "Képkocka" > "Megkettőzést" választ.
  7. Kijelöli "Képkocka 2"-t "Képkocka" palettában. Akkor kattint bal egérgombbal a négyszögre az aktív Képkockában (Képkocka 2).
  8. Négyzetnek megnagyobbítását, pld. midön "Szerkesztés" > "Végrehajt" > "Képkockába beilleszt" választ vagy választékeszköz segítséggel. Anagy négyszögben lehet másik elemet gyártani, pld. egy szöveget.
  9. Derékszögű négyszögnek a kijelölése "Képkocka 1" és meghatároz egy egérelérést, midön "Objektum" > "Akció" > "Egérérintésnél" választ. Új megnyított ablakban kijelöl "Lépés a képkockához" beállítás és leugró listából "Képkocka 2" kiválasztása. Kiválasztást OK gombbal befejezi.
  10. Összes elemet a képkocka 2-be csoportosít, ezalatt Ön kijelöli (Ctrl+A) és a menüben "Szerkesztés" > "Csoportosítás" választ vagy Ctrl+G nyom.
  11. Azután meghatározza, hogy "Egérérintés végénél" az eseményt. Választ "Objektumot" > "Akciót" > "Egérérintés végénél" és az új megnyíló ablakban intézkedik "Képkockához lép" optimálisan. A célképkocka "Képkocka 1" kell hogy legyen.
  12. Nyomja meg az F9 gombot az előnézet megtekintéséhez. Az átmenete a kis négyzetnek a nagyobbhoz a forma egy ugrása nem egy végleges animáció. A küvetkező pont leírja, hogyan fog elintéződni ez a probléma.
  13. A "Képkocka 2" -ben kijelöli a négyzetet és választja az "Animáció" > "Ikerben". Új megnyított "Objektumválaszték" ablakban kijelöli a "Képkocka 1: Négyzetet" és kattint az OK gomra.

Mielött ezt az animációt exportálja, még egy flash tulajdonságot kell meghatározni.

  1. Válasszon "Filmet" > "Exportbeállítást" és jelölje ki az "Áthelyezés" jelülő mezőt.
  2. Válasszon "Filmet" > "Előbetöltő beállítás" és kapcsolja ki az előbetöltőt, miközben a legördülő listából "Egyiket sem" válassza ki.

Ez a flashanimáció az Ön oldalában egy abszolut poziciónált DIV elemként fog összeállni:

<DIV STYLE="position:absolute">
<OBJECT CLASSID="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
...
</DIV>



Alligator Flash Designer betöltése

Akarja ezt az útbaigazítást kommentálni?

Helyezze ide a megjegyzését (maximum 255 karakter terjedelemben): *


E-Mail-Cím:

* Kérjük feltétlenül töltse ki a * jellel megjelölt ürlapmezőt.