3D-Animáció

~ Összes útmutatás ~

Egy effektus mozgás pszeudo-3D-területen.


Töltse be a kész projektfájlt: t1031.zip

Flash Designer változat: 5.0.23.2 vagy magasabb szükséges.

  1. Indítson egy új projektet Flash Designerrel.
  2. Állítsa a képkockaméretet 300x300 képpontra.
  3. A "Képkocka" palettában kiválaszt 0,05 sec időtartamot.
  4. Rajzoljon egy kört, ezzel elipsziseszköz használatával és a Ctrl-gomb
  5. Töltse ki a kört egy radiális színátmenettel - "Objektum" > "Kontur és felület" > "Színátmenet szerkesztés"
  6. A színt középpen beállítja #99FF66-ra és a színt a szélére #66CC66 -ra.
  7. Kattintson a "Beállítás" gombra.
  8. Új megnyított ablakban lehet egész pontosan több tulajdonságot a színátmenetnek beállítani. Például lehet színátmenetet a form keretben eltolni, forgatni vagy skálázni.
  9. "Delta X" és "Delta Y" beadási mezőbe visz Ön "-50", amivel a gradiens nincs közpotban, de egy kicsit balfelsőbe lesz helyezve. Megerősíti a választást az OK gombbal.

  10. Válassza a "Szerkesztés" > "Üzemben megváltoztatás"
  11. Kattintson a jobb egérgombbal a "Gömbre" és válassza a "Tulajdonságot". Jelölje ki azt "mint célt a programscript számára" Mezőbejelölés és állíts be egy új nevet neki: "Gömb". Kattintson OK-t.

  12. Válassza "Képkocka" > "AkcióScript" és
    Szög++; // minden képkocka sarkánál 1 fokozat megnagyobbodás
    
    rad = Szög / 20; // Sarkon keresztül a gyorsaság osztódik
    
    // Új x és y kordinátái a gömbnek ki lesz számítva
    // sin és cos felveszi -1 és 1 közötti értéket
    
    X = Math.sin(rad) * 100; // X: -100 tól +100 képpontig vízszintes
    Y = Math.cos(rad) * 30; // Y: -30 tól +30 képpontig függőleges
    
    // A gömb kordinátái x és y ra helyeződik
    // (120,120) közepén van
    Gömb._x = 120 + X;
    Gömb._y = 120 + Y;
    
     // Gömb skálázás
     // 100 " kezdőméret
    Gömb._xscale = 100 + Y;
    Gömb._yscale = 100 + Y;
    
     // Másik gömbvilágosság
    Gömb._alpha = 75 + Y / 2;
    
    
    
Nyomja meg F9 billentyűt.



Alligator Flash Designer betöltése

Akarja ezt az útbaigazítást kommentálni?

Helyezze ide a megjegyzését (maximum 255 karakter terjedelemben): *


E-Mail-Cím:

* Kérjük feltétlenül töltse ki a * jellel megjelölt ürlapmezőt.