Gomb üvegből

~ Összes útmutatás ~

Töltse be a kész projektfájlt: t1032.zip

Gombok grafikus reprezetációs előállítása

  1. Indítsa a Flash Designert és új projektet kezdjen.
  2. Az eszközkészletből válassza ki az "Ellipszis eszközt" és rajzoljon egy kört, megfogja a Ctrl billentyűvel.
  3. A nagy körnek kell mindig változni, a kiválasztó eszközzel kijelöli belsejét és "Objektum" > "Nagyság" választás. Ebben a példában lehet a nagyságot 65x65 képpontól kezdeni.
  4. Válassza "Objektum" > "Kontur és felület" > "Vonalszélesség" > "4 képpont", ezzel a körkeret vastagsága 4 képpontra lesz beállítva.
  5. Töltse ki a kört egy színátmenettel, mialatt Ön "Objektum" > "Kontur és felszin" > "Színátmenet szerkesztést" választja.
  6. Egy újabb ablakot nyított meg, benne az összes színátmeneteknek a tulajdonságát fogja beállítani.
  7. A legördülő listából a "Függőlegest" választja ki.
  8. Kattintson a "Szin fent" négyzetre, amivel egy színkiválasztó ablakot nyitott meg. Lehetősége van tetszés szerinti színt vagy színes kör bemutatására, vagy egy hexadecimális színadat (piros-zöld-kék) "#" beviteli mező (alul jobbra) beírására. Ebben a példában lehet a színt egy színértékkel #1F436D meghatározni. A beviteli mezőben az érték lesz "#"jel nélkül megadva. OK gombal választását jóváhagyja.
  9. Kattintson a "Szín fent" négyzetre és meghatározza a színtátmenet alsó széle színét. Itt:#4B8FED. Kattintson OK-ét.
  10. Színátmenetek szerkesztését az OK gombbal jóváhagyja.
  11. Rajzoljon egy kis ellipszist, egy efektussal "Visszatükröződésnek" előállítása fog megtörténni.
  12. Válassza "Objektum" > "Kontur és felület" > "Színkitöltés szerkesztés" és állítsa a szinátmenet irányát "Függőlegesre".
  13. A színt állítsa felső szélén #FFFFFF (fehérre).
  14. A színkitöltés alsó szélét áttetszővé kell tenni. A színkiválasztó ablakban jelölje ki "Áttetsző" jelölő mezőt.
  15. A színkitöltésnek szerkesztését az OK gombbal hagyja jóvá.
  16. Helyezze az "Üvegtükröződést" a nagyobbik kör felső részébe.
  17. Gombnak árnyékot állít elő, ezalatt a kört megduplázza, egy pár képpontra eltolja, és egy egységes színkitöltést alkalmaz.
  18. Jelölje ki a kört, kiválasztó eszközzel és válassza "Szerkesztés" > "Duplázás". Új megnyított ablakban hozza "5képpont"-ra "X értékét" és "Y értékét" a beviteli mezőben.
  19. Állítsa a töltő színt és a körvonal színét #3952E-re.
  20. Utoljára válassza "Szerkesztés" > "Háttérben", ezzel az árnyékot a másik elem alá tette.
Nyomja meg az F9 billentyűt az animáció előzetes megtekintéséhez.

Gombnak a megduplázása

  1. Kiegészítő gomb előállítása duplázás által
  2. Nyomja meg a Ctrl+A, amivel az összes elemet a projektben kijelölni fogja.
  3. Válassza "Szerkesztés" > "Duplázás". Az X értéket állítsa 100-ra és Y értékét 0-ra. Kattintás OK.
  4. A színkitöltésnek a színe megváltozik a nagy gombban. Állítson be egy másik árnyékszínt szintén neki.
Nyomja meg az F9 billentyűt a második gomb megtekintéséhez.

Akcióból meghatározás

  1. Jelölje ki az első gombot és válssza "Objektum" > "Akció" > "Egérkattintásnál". Új megnyított ablakban jelölje ki "Lejátszás". Mikor ezt a pontot kihagyja, a következő akció nem fog funkciónálni.
  2. Válassza "Objektum" > "Akció" > "Egérérintésnél szín". Intézze a kijelölést "Áttetsző" jelölő mezőre és válasszon egy színt ki, például #B5D6FF.
  3. Jelölje ki a második gombot és válassza "Objektum" > "Akció" > "Egérkattintásnál". Jelölje az "Álj" jelölő mezőt.
  4. Válassza "Objektum" > "Akció" > "Egérérintésnél szín". Intézze a kijelölést "Áttetsző" jelölő mezőre és válasszon egy színt ki, például #FFB3A0.
Indítsa az animáció-előnézetet, az F9 billentyű lenyomásával.

Utolsó kezelés

  1. Rajzoljon egy háromszöget a "Vonal vagy forma" eszközzel és helyezze az első gomb közepére.
  2. Az "Ellipsziseszközzel" gyárt egy piros kört, a második gomb közepére fogja azt helyezni.
  3. Hozzon szöveget egy, "Szövegeszköz" felhasználásával.
  4. Válassza "Képkocka" > "Új", amivel egy újabb képkockát fog készíteni.
  5. A "Képkockák" palettában kijelöli "Képkocka 2". A "Háttér" legördülő listából választ "Képkocka 1", amivel az első képkocka a második képkockának a hátteréhez lesz.
  6. Rajzol egy kis négyzetet direk a szöveg után.
  7. A "Képkockák" palettában a képkockáknak az időtartama meghatározva lesz. Minden képkocka számára állítsa az időtartamot 0.1 sec-ra.
Animáció előnézet lejátszás F9 billentyű.

Alligator Flashdesigner betöltése

Akarja ezt az útbaigazítást kommentálni?

Helyezze ide a megjegyzését (maximum 255 karakter terjedelemben): *


E-Mail-Cím:

* Kérjük feltétlenül töltse ki a * jellel megjelölt ürlapmezőt.