Virtuális ceruza

~ Összes útmutatás ~


Töltse be a kész projektfájlt: t1042.zip (1 KB)

  1. Kezdjen egy új Flash Designer Projektet, benne a képkockanagyságot állítsa 400x300 képpontra.
  2. Állítsa a képkockaidőtartamot "Álj"-ra. Ön tudja azt vagy a "Képkockák" palettában csinálni vagy választja a programmmenü "Képkocka" > "Képkockaidőtartam".
  3. Rajzoljon egy ceruzát, ezzel az animációban rajzolni fog. Jelölje ki az összes formából ezt a keletkező ceruzát és válassza "Szerkesztés" > "Szellemben megváltoztat".
  4. Kattintson a ceruzára a bal egérgombbal és válassza a "Tulajdonságokat". Új megnyitott ablakban jelölje azt "mint cél programscript számára" jelölő mezőt és hozzon egy nevet az objektumnak, például "Ceruza".



  5. Válassza "Képkocka" > "AkcióScript" és hozzáteszi a következő kódot:

    _root.createEmptyMovieClip("myLine", 0); // egy új MovieClipet fog előállítani
    
    function moveroutine() // a ceruza követi az egérmutatót
    {
      Bleistift._x = _xmouse;
      Bleistift._y = _ymouse - Bleistift._height;
    }
    
     function drawroutine() // Jobb egérgomb rákattintásánál rajzolni fog.
    {
      myLine.lineTo(_xmouse, _ymouse);
       moveroutine();
    }
    
     _root.onMouseMove = moveroutine; // Normálmódban fog a ceruza egyszerűen színezni.
     _root.onMouseDown = function()
     {
       myLine.moveTo(_xmouse, _ymouse);
       myLine.lineStyle(2, 0xff0000, 100);
       _root.onMouseMove = drawroutine;
    }
    
     _root.onMouseUp = function()
    {
       _root.onMouseMove = moveroutine;
    }
    

Nyomja meg az F9 billentyűt az animáció-előnézet megtekintéséhez.

FONTOS: Flash Player 6 vagy magasabb szükséges.



Alligator Flash Designer betöltése

Akarja ezt az útbaigazítást kommentálni?

Helyezze ide a megjegyzését (maximum 255 karakter terjedelemben): *


E-Mail-Cím:

* Kérjük feltétlenül töltse ki a * jellel megjelölt ürlapmezőt.