Befelé/kifelé repülő négyzettek
~ Összes útmutatás ~
- Indítsa az Alligator Flash Designert
- Beállít
egy üres projektet. Válassza "Képkocka" > "Képkockanagyság" és állít szélességet
és magasságot azonos értékre pld. 400x400 képpont.
- Egy
négyzet. Válassza
a "Négyszögeszközt". Egy négyzetet rajzol a Ctrl-gomb lenyomásával. A
nagyságát a megrajzolt formának lehet az állapotlistában (alul a programablakban)
felhozzni. Rajzoljon
egy négyzetet, mintegy 32x32 nagy legyen. A nagyságot lehet változtatni minden
időben "Objektum" > "Nagyság" máskép. Most válassza "Objektum" > "Kontur és
felület" > "Kitöltő szín".
- A
négyszögeknek a megsokszorozása. Válassza
"Szerkesztés" > "Megduplázás" Először
a négyzeteknek a megsokszorozása 8 szor. Az "Y-érték" bevitelimezőbe helyezzen
egy "0"-át be. Az
"X-érték" beviteli mezőbe helyezzen egy értéket be, egy kicsit nagyobbat mint
a négyszög nagysága pld. 45 képpont.
Válassza a "Kiválasztóeszközt" és jelölje ki az összes négyszöget. Válassza "Szerkesztés" > "Megduplázás". Ez alkalommal cseréli az értékeket a beviteli mezőben "X érték" éa "Y érték". A számokat mégegyszer 8-ra kell beállítania.
- Töröljön
egy pár négyszöget. Kattintson a bal egérgombbal tetszőleges négyzetre és
nyomja meg az "Eltávolítás gombot".
- Egy
animáció előállítás. A
"Kiválasztóeszközzel" válassza az összes "Négyzetet". A menülistából válassza
az "Animáció" > "Animációaszisztenst". A "Beillesztett effektus" beállítását
kell kikapcsolhatóvá tenni. Nyomjon OK-t.
- Indítsa
az animáció előnézetet (F9).