Animációs gomb

~ Összes útmutatás ~


Töltse be a kész projektadatot: t1073.zip (1 KB)

  1. Kapcsolja be az Alligator Flash Designert és állítson be új projektdokumrntumot.

  2. Válassza a gombeszközt az eszközlistából.



  3. Nyomva tartsa bal egérgombot és rajzoljon egy négyszöget.



  4. Egy duplakattintással a bal egérgombbal a gombra eléri a gombnak a tulajdonság ablakát. Az ablakban lehet megadni a nevét, mintáját, vonalszélességét és a gombnak a színét máskép.



  5. Válassza "Szerkesztés" > "Üzemben megváltoztat"




  6. Válassza a "Kiválasztóeszközt" és kattintson kétszer a gombra.



  7. Most szerkeszti az üzemfájlt a gombról. Ekkor vsszamegy a Mesterképkockához, nyomja meg az Esc gombot. A "Képkockák" palettában (ha az nem látható, válassza "Nézet" > "Képkockák") állítsa az időtartamot "Álljra" és kattintson "Új képkocka" gombra - egy újabb képkockát fog előállítani.



  8. Másolja a gombot "Képkocka 1"-re (Ctrl+C) és tegye hozzá (Ctrl+V) "Képkocka 2" be.

  9. "Képkocka 2" -ben kattintson a jobb egérgombbal a gombra és válassza "Belépő animáció". Jelölje ki az "Animáció bekapcsolás" jelölőmezőt. A legördülő listából válassza "Pop in". Állítsa az időtartamot "0,5" -re be. Jelölje ki a "Fény csökkentés" és "Gyorsítás jelölőmezőt.



  10. Menjen vissza "Képkocka 1"-hez és válassza "Objektum" > "Akció" > "Egérelérésnél". Új ablakban jelölje ki "Képkockához megy" és válassza "Képkocka 2"-t a legördülő listából.



  11. A "Képkocka 2"-ben kattintson a gombra és válassza "Objektum" > "Akció" > "Egérérintés végénél". Jelölje ki "Képkockához megy" és válassza "Képkocka 1"-t a legördülő listából.




Kész! Nyomja meg az F9-et



Alligator Flash Designer betöltés

Akarja ezt az útbaigazítást kommentálni?

Helyezze ide a megjegyzését (maximum 255 karakter terjedelemben): *


E-Mail-Cím:

* Kérjük feltétlenül töltse ki a * jellel megjelölt ürlapmezőt.