Gomb átváltozás animációs háttérszínnel

~ Összes útmutatás ~


Töltse be a kész projektadatot: t1076.zip (1 KB)

  1. Indítson egy új projektet Flash Designerrel. Elöször csináljon egy nagy munkafelületet, pld. 500x500 képpont.
  2. A "Négyszögeszközzel" rajzoljon egy négyszöget. Egy duplakattintással elérhet egy ablakot, Benne a vonalszélességét és a vonalszínét a keretnek be tudja állítani. Adjon pld. 3 képpontot.
  3. Kattintson a jobb egérgombbal a négyszögre és válassza "Színátmenet...".
    Válasszon egy függőleges színátmenetet és állítsa a széle színét:
    Szín fenn: #DBDBDB
    Szín alul: #999999
  4. A "Képkockák" palettában állítsa az időtartamát a képkockának "Áljra".

  5. Változtatja a négyszöget egy üzem objektumban, mialatt "Szerkesztés" > "Üzemben megváltozatat" választ.

  6. Egy dupla kattintással az objektumra átadja az üzemszerkesztésmódhoz, az üzemnek a módosított tartalmát. Állítsa a képkockaidőtartamot "Álljra" be. Csináljon két új képkockát ezért az időtartamot "Álljra" és "0.01másodpercre" fogja beállítani.
  7. Másolja a tartalmát az első képkockának a "Képkocka 2"-be.



  8. A "Képkockák" palettában jelölje ki "Képkocka 2". Kattintson a jobb egérgombbal a négyszögre és válassza "Színátmenet...".

    Szín fenn: #FF0400
    Szín alul: #A30000

  9. Másolja a négyszöget új színátmenettel a "Képkocka 3" -ba.

  10. Menjen vissza a "Képkocka 1"-hez és adjon egy szöveget, pld. "BUTTON", "Szövegeszköz" segítségével. A szöveget a képkockának a közepébe kell tenni. Válassza "Szerkesztés" > "Igazítás" > "Oldal közepére". A szövegnek a színét állítsa #000000 (feketére) be, benne a jobb egérgombbal a szövegre kattint és "Betűszínt" választ.

  11. A "Képkocka 2" -be tegye a szövegnek a két másolatát. A betű színét az alsó másolaton hagyja változatlan és a felső másolaton másikra tegye #FFFFFF (fehérre)

  12. Ismételje meg az előző pontot "Képkocka 3"-ban.

  13. Menjen a "Képkocka 2"-höz és jelölje ki a piros nőgyszöget. A programmenüből válassza "Animáció" > "Belépő animáció...". Egy új ablak fog megnyilni. Jelölje ki "Animáció bekapcsolva" jelölő mezőt. A legördülő listából válassza "Mutat" ki. Az időtartamot állítsa 0.5 másodpercre be és kapcsolja be "Fényt változtat" beállítást.
    Úgyanolyan bállítást kell a fehér szövegre alkalmazni majd.



  14. Menjen a "Képkocka 3"-hoz és jelölje ki a piros nőgyszöget. A programmenüből válassza "Animáció" > "Kilépő animáció...". Egy új ablak fog megnyilni. Jelölje ki "Animáció bekapcsolva" jelölő mezőt. A legördülő listából válassza "Törlés" ki. Az időtartamot állítsa 0.5 másodpercre be és kapcsolja be "Fényt változtat" beállítást.
    Úgyanolyan bállítást kell a fehér szövegre alkalmazni majd.

  15. Menjen a "Képkocka 1"-hez és kattintson a szürke négyszögre jobb egérgombbal. A tartalommenüből válassza "Objektum" > "Akció" > "Egérérintésnél...". Új megnyiló ablakban jelölje ki "Menjen a képkockához" és válassza "Képkocka 2"-öt a célképkockához.



  16. A "Képkocka 2"-ben és kattintson a szürke négyszögre jobb egérgombbal. A tartalommenüből válassza "Objektum" > "Akció" > "Egérérintés végénél...". Új megnyiló ablakban jelölje ki "Menjen a képkockához" és válassza "Képkocka 3"-at a célképkockához.



  17. Kész! Nyomd meg az F9-billentyűt az előnézet lejátszásához.



Alligator Flash Designer betöltés

Akarja ezt az útbaigazítást kommentálni?

Helyezze ide a megjegyzését (maximum 255 karakter terjedelemben): *


E-Mail-Cím:

* Kérjük feltétlenül töltse ki a * jellel megjelölt ürlapmezőt.